کسب درآمد راحت

در اینجا شما با ارز های دیجیتال و........

در اینجا شما با ارز های دیجیتال و........

کسب درآمد راحت

با سلام خدمت بازدید کننده گرامی

هدف از ایجاد این وبلاگ آموزش صحیح و کامل درآمد از طریق اینترنت می باشد .

آموزشهایی که در این وبلاگ داده می شود به صورت اختصاصی و تجربه شخصی است .



ادامه دارد ....

بایگانی

بهترین سایت های دریافت بیت کوین رایگان

جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸، ۰۲:۳۰ ب.ظ

اینجا دوست داریم راه هایی را به شما معرفی کنیم که به صورت رایگان بتوانید بیت کوین کسب نمائید:

1. PaidBooks.com

یک وب سایت منحصر به فرد Bitcoin Faucet است که به شما برای خواندن کتاب ها Bitcoin پرداخت می کند! ادر واقع شما برای خواندن کتاب پاداش می گیرید. یک مجموعه بزرگ از کتاب برای خواندن وجود دارد و شما هر 20 دقیقه یک رمز عبور را دریافت می کنید. هنگامی که Bitcoin را می گیرید، آن را به کیف پول Bitcoin ارسال می کنید. اگر مطالعه کردن را دوست دارید، این سایت برای شما مناسب است!

2. Coinbrawl

Coinbrawl ، بازی RPG آنلاین است که به شما Satoshi پرداخت می کند. این بازی بسیار اعتیاد آور است و شما زمان زیادی را صرف این بازی می کنید و البته لذت می برید. یک نکته این است که تمرکز کنید تا در این بازی به خوبی دفاع کنید، چون زمانی پاداش خود را دریافت می کنید که با موفقیت از حملات، دفاع میکنید. شما همچنین می توانید به ماموریت هایی وارد شوید تا بتوانید پاداش بیشتری کسب کنید.

مقدار Satoshi که شما کسب می کنید بستگی به امتیازاتی که هر روز بدست می آورید دارد. یک استخر جایزه وجود دارد که در میان همه بازیکنان که هر روز درگیر ورود و مبارزه هستند، تقسیم می شود.

Coinbrawl هنگامی که شما 200000 Satoshi جمع می کنید، به شما پرداخت می شود. به خاطر داشته باشید که برای دریافت پول باید یک کیف پول Bitcoin داشته باشید.

سایت های دریافت بیت کوین رایگان

3. Bitcoin Farm Bitcoin Farm

یک برنامه رایگان است که شما می توانید از فروشگاه Google Play که هر 40 دقیقه بیت کوین را می پردازد دانلود کنید. هنگامی که شما 90000 ساتوشی را جمع آوری می کنید، می توانید صندوق خود را برداشت کرده و به کیف پول Bitcoin خود در اولین روز ماه بعد واریز کنید.

4. Free Bitcoin App

Free Bitcoin نرم افزاری است که شما می توانید در هر ساعت از این برنامه، Satoshi درخواست کنید. باید ویدیو را تماشا کنید و سپس منتظر بمانید تا پاداش تان را دریافت نمائید. آنها ادعا می کنند 910 هزار ساتوشی را به عنوان پاداش بالقوه در هر ساعت عرضه می کنند، اما این احتمالا به این صورت رخ نخواهد داد. هنگامی که شما 90،000 ساتوشی را جمع آوری می کنید، می توانید پاداش های خود را به آدرس کیف پول Bitcoin خود منتقل کنید.

5. EarnFreeBitcoins.net

EarnFreeBitcoins.net ، یک رابط آنلاین است که به طور متوسط 4000 تا 20،000 Satoshi در هر 20 دقیقه به طور میانگین پرداخت می کند. طراحی سایت بسیار جذاب است . این سایت همچنین یک ssl cert در وب سایت خود برای افزایش امنیت برای شما دارد. به طور کلی می توان گفت که این یک سایت خوب است که مقادیر مناسب Bitcoin را به شما پرداخت می کند.

6. MinerGate

MinerGate یک برنامه رمزنگاری معکوس است که از فروشگاه Google Play در گوشی هوشمند شما قابل نصب است. یکی از بهترین چیزها در مورد این برنامه این واقعیت است که این برنامه در حالی که گوشی شما بیکار است؛ کار می کند. توصیه می کنیم گوشی هوشمند خود را به یک شبکه WiFi و در حالت شارژ وصل کنید. آگاه باشید که CPU شما بر روی overdrive خواهد بود و گوشی شما بسیار گرم خواهد شد!

سایت های دریافت بیت کوین رایگان

7. (Bitmaker (Now Storm Play

Bitmaker ، که اکنون به نام Storm Play ، برنامه پیشرو در فروشگاه Google Play است که به شما Bitcoin رایگان می دهد. شما Satoshi ها را هر 40 دقیقه دریافت می کنید که می تواند برای Bitcoin یا Ethereum
مبادله شود. همانطور که قیمت Bitcoin نوسان می کند، مقدار Satoshi های مورد نیاز شما نیز متفاوت می شود. هنگامی که شما به بازی Storm Play وارد می شوید و کد ZCS 2 AS را اضافه می کنید، Satoshi های پاداش دریافت خواهید کرد. در هر دوره 40 دقیقه ای، به شما درخواست تماشای یک ویدیو یا تبلیغ می شود و در ازای آن، شما Satoshi خواهید داشت. تایمر 40 دقیقه دوباره شروع می شود و قبل از اینکه بتوانید Satoshi های بیشتری دریافت کنید، باید صبر کنید. شما همچنین می توانید Satoshi ها را با دانلود و بازی کردن بازی ها کسب کنید. به طور کلی کیفیت این برنامه با رابط کاربری فوق العاده است. هنگامی که Satoshi ها را جمع می کنید، می توانید بیت کوین یا Ethereum را با کیف پول Xapo یا Blockchain خود انتقال دهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۷
علی رسول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی