کسب درآمد راحت

در اینجا شما با ارز های دیجیتال و........

در اینجا شما با ارز های دیجیتال و........

کسب درآمد راحت

با سلام خدمت بازدید کننده گرامی

هدف از ایجاد این وبلاگ آموزش صحیح و کامل درآمد از طریق اینترنت می باشد .

آموزشهایی که در این وبلاگ داده می شود به صورت اختصاصی و تجربه شخصی است .



ادامه دارد ....

بایگانی

پیش بینی افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۹

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۱۳ ب.ظ

سال ۲۰۱۸، سال خوبی برای ارزهای دیجیتال نبود. هرچه به پایان امسال نزدیک تر می شویم، پیش بینی ها مبنی بر افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در سال آینده بیشتر می شود.

 

 

ارزهای دیجیتال پس از پشت سر گذاشتن یک سال سخت و پر نوسان، اکنون با توجه به پیش بینی تحلیلگران، آینده خوبی پیش رو خواهند داشت. ایان مک لئود، یکی از بنیانگذاران شرکت Thomas Crown Art بر این باور است که طی ۱۲ ماه آینده، این ارزها دوباره به پناهگاهی امن برای سرمایه گذاری تبدیل می شوند و با افزایش قیمت ارزهای دیجیتال روبه رو خواهیم بود.

بازار ارزهای مجازی از ابتدای سال جاری میلادی افت شدیدی را تجربه می کند. در این میان بیت کوین نزدیک به ۸۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است. برخی تحلیلگران خبر از افت بیشتر ارزش این ارز دیحیتال داده اند.

با این وجود، تحلیلگران مختلفی از جمله مک لئود بر این باورند که با افزایش قیمت ارزهای دیجیتال، این بازار می تواند در سال ۲۰۱۹ بهبود پیدا کند. عوامل سیاسی مختلف در سراسر جهان باعث چنین پیش بینی شده است. در عین حال، شاخص های مختلفی نیز وجود دارد که خبر از تاثیرات منفی بر اقتصاد جهانی می دهد.

برکسیت ، افزایش نرخ بهره و جنگ های تجاری عواملی هستند که باعث می شود بیت کوین و سایر ارزها در آینده به پناهگاهی امن برای سرمایه گذاری تبدیل شوند.

مک لئود بیان کرد که در سال آینده تقاضای ارزهای مجازی، به دلیل تمایل شرکت های مختلف برای به خدمت گیری این ارزها و فناوری بلاکچین ، بیشتر خواهد شد.

به اعتقاد مک لئود، کمیاب شدن ارز های مجازی به دنبال افزایش تقاضا واقعیتی غیرقابل انکار است، اما این موضوع تاثیر منفی بر ارزش این ارزها نخواهد داشت. این اطمینان وجود دارد که این ارزها در آینده با تقاضای جهانی بالایی روبه رو می شوند. همین عوامل می توانند دلیلی برای تبدیل شدن این ارزها به پناهگاهی امن برای سرمایه گذاران باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۶
علی رسول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی