کسب درآمد راحت

در اینجا شما با ارز های دیجیتال و........

در اینجا شما با ارز های دیجیتال و........

کسب درآمد راحت

با سلام خدمت بازدید کننده گرامی

هدف از ایجاد این وبلاگ آموزش صحیح و کامل درآمد از طریق اینترنت می باشد .

آموزشهایی که در این وبلاگ داده می شود به صورت اختصاصی و تجربه شخصی است .



ادامه دارد ....

بایگانی

بررسی سایت lootbits

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۳۸ ب.ظ

جدیدا صحبت هایی  مربوط به کسب بیت کوین رایگان از طریق سایت Lootbits را زیاد شنیدیم ، و سوالات مکرر  شما کاربران گرامی در رابطه با این سایت باعث شد که در مورد آن تحقیقاتی انجام دهیم . این بررسی و تحقیق به شما کمک می کند تا  اطلاعات مناسبی در رابطه با این سایت بدست بیاورید .

پس در ادامه با ما باشید ...

 

این گونه سایت های کلیکی از گذشته در  اینترنت فعالیت می کردند که هدف بیشتر آنها جذب تبلیغات و بازدید برای سایتشان بود. اینگونه سایت ها می توانند برای افرادی که شغل خاصی ندارند و یا نمی توانند از زمانشان استفاده بهتری کنند، مفید باشد.

 هنگامی که وارد سایت می شوید از شما می خواهد که در سایت ثبت نام کنید. ثبت نام در این گونه سایت ها معمولا زمان زیادی نمی برد و با وارد کردن نام و آدرس ایمیل، ثبت نامتان انجام خواهد شد.

سایت هایی مثل Lootbits سبک قدیمی خود را با ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین که هم طرفدارهای زیاد و نیز قیمت بالایی نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال دارد ترکیب می کنند تا جذابیت بیشتری برای کاربران داشته باشد. نحوه کار این سایت ها نیز متفاوت است. برخی از آنها صرفا دستورالعمل های کلیکی ارائه می دهند که کاربر می بایست آن مراحل را انجام دهد، برخی دیگر در قالب بازی های شرط بندی و انواع بازی های اینچنینی، فرآیندهایی را پیش رویتان قرار می دهد که سایت LootBits از این دسته است.

بازی کنید و ثروتمند شوید!

معمولا بازی هایی که در این گونه سایت ها قرار داده می شود، بسیار آسان و وسوسه انگیز هستند. از آنجا که شانس و اقبال در این بازی های حرف اول را می زند؛ حتی اگر دارایی خود را از دست دهید باز مایلید که شانس خود را امتحان کنید. نکته ی مهمی که در اکثر این سایت ها وجود دارد این است که: الگوریتم های شانس و اقبال در این سایت ها به گونه ای است که در ابتدا کاربر با خوش شانسی مواجه می شود و ممکن است بدون نیاز به سرمایه خاصی، مبلغی را در قالب بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال جایزه ببرید اما نکته جالب تر اینجاست که اکثر این سایت ها برای برداشت یا withdraw مینیموم و یا حداقل قرار می دهند که به عنوان مثال این مقدار در سایت Lootbits چیزی معادل ۰.۰۴۹ بیت کوین است .

خروجی این جعبه معمولا مقداری بیت کوین (در حد چند ساتوشی)، تعدادی xp، الماس، یک سری عکس و علائم و در نهایت خالی بودن جعبه.

ممکن است در ابتدا با دیدن بیت کوین هایی که به صورت رایگان دریافت می کنید بسیار خوشحال و ذوغ زده شوید اما این نکته را بدانید که راه بسیار طولانی را برای کسب حداقل مقداری که می توانید برداشت کنید در پیش دارید.
 این سایت حداقل مقدار قابل برداشت دارد، به این معنی که می بایست میزان بیت کوین شما ۰.۰۴۹  ساتوشی شود. این در حالی است که اگر خوش شانس باشد و حداقل روزی ۸ دلار به دست بیاورید، در این صورت پس از نزدیک به دو ماه فعالیت مداوم می توانید به حداقل میزان برداشت برسید.

اما این تمام ماجرا نیست شما هرچه که به رقم مورد نظر نزدیک تر میشوید با جعبه های پوچ بسیاری برخورد می کنید و همچنین مقدار ساتوشی ها به شدت کاهش پیدا می کند . طوری که اعصاب شما خرد میشود .

و اگر آنتی ویروس شما فعال باشد متوجه میشوید  لینک های که در پس پرده وبسایت های مختلفی را از طرف شما باز کند  آغشته به ویروس میباشند که می تواند برای سیستم و اطلاعاتتان بسیارخطرناک باشند.

در پایان به این نتیجه میرسم اگر تمامی مطالب ذکر شده را مطالعه کرده باشید قطعا متوجه این امر می شوید که برای به دست آوردن بیت کوین های رایگان می بایست مدت زمان بسیار زیادی را صرف آن کنید. تازه هیچ تضمینی برای دریافت این بیت کوین ها نیست ممکن است خوش شانس نباشد و چیزی نصیبتان نشود! در ضمن میزان حداقل برداشت این وبسایت چیزی نزدیک به ۰.۰۴۹ ساتوشی است که نزدیک شدن به این مقدار بسیار زمانبر و شانسی است. در ضمن اطمینان کاملی نیست که پس از رسیدن به میزان حداقلی اعلام شده، قادر باشید که بیت کوین هایتان را انتقال دهید. با جستجویی که در اینترنت انجام دادیم و نظرات کاربران این سایت را جویا شدیم به گفته اکثر کاربران سایت های معتبر، این وبسایت را اسکم و کلاهبردار می دانند.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۶
علی رسول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی