کسب درآمد راحت

در اینجا شما با ارز های دیجیتال و........

در اینجا شما با ارز های دیجیتال و........

کسب درآمد راحت

با سلام خدمت بازدید کننده گرامی

هدف از ایجاد این وبلاگ آموزش صحیح و کامل درآمد از طریق اینترنت می باشد .

آموزشهایی که در این وبلاگ داده می شود به صورت اختصاصی و تجربه شخصی است .



ادامه دارد ....

بایگانی

لایت کوین چیست ؟

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۴۴ ب.ظ

لایت‌کوین ( LiteCoin ) یا به اختصار LTC یکی از ارز‌های دیجیتال رایج در بازار‌های جهانی است که در سال 2011 برای اولین بار در دسترس عموم قرار گرفت. لایت‌کوین ( LiteCoin ) هم مانند بیت‌کوین ( BitCoin ) از فضاهای تجاری P2P یا همتا به همتا استفاده می‌کند. لایت‌کوین ( LiteCoin ) در چند سال اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و در سال 2013 توانست به رشد چشم‌گیری دست پیدا کند؛ به شکلی که امروزه پس از بیت‌کوین ( BitCoin ) و اتریوم ( Ethereum )، لایت‌کوین ( LiteCoin ) را یک ارز دیجیتال معتبر می‌دانند .

 لایت‌کوین ( LiteCoin ) توسط چارلز لی ( Charles Lee ) یکی از کارمندان سابق گوگل در فضای گیت‌هاب (GitHub) ساخته شد و از یک شبکه انتقال باز ( open source ) و بدون مقامات مرکزی استفاده می‌کند. بر اساس نظر کارشناسان بلومبرگ ( Bloomberg )، پس از بیت‌کوین ( BitCoin )، ارز دیجیتال لایت‌کوین ( LiteCoin ) یا همان LTC ایمن‎‌ترین شبکه‌ نقل و انتقالات را دارد، از همین رو افرادی که قصد ورود به بازار لایت‌کوین ( LiteCoin ) را دارند، می‌توانند از امنیت سیستم شبکه این ارز دیجیتال اطمینان داشته باشند.معادلات پیشرفته ریاضی باعث امنیت شبکه لایت‌کوین ( LiteCoin ) شده است. شاید مهم‌‌ترین خصوصیات شبکه لایت‌کوین ( LiteCoin )، سرعت بالای آن است که این شبکه را از مابقی فضاهای تجاری الکترونیکی جدا می‌سازد. سرعت استخراج لایت‌کوین ( LiteCoin ) از شبکه این ارز دیجیتال بسیار بالا‌تر از مابقی شبکه‌های دیجیتال است به شکلی که شما با زمانی که برای استخراج یک بیت‌کوین ( BitCoin ) صرف می‌کنید، می‌توانید 45 لایت‌کوین ( LiteCoin ) استخراج کنید. بر اساس نظر کارشناسان حوزه فینتک ( Fintech ) اگر بیت‌کوین ( BitCoin ) را طلا در نظر بگیریم می توانیم به لایت‌کوین ( LiteCoin ) لقب نقره را بدهیم؛ زیرا زمانی که تولید بیت‌کوین ( BitCoin ) در مقدار 21 میلیون متوقف شود، 84 میلیون لایت‌کوین ( LiteCoin ) تولید خواهد شد. اگر مایلید به بازار‌های معتبر لایت‌کوین ( LiteCoin ) وارد شوید، می‌توانید از سرویس‌های تخصصی ماناپال در این خصوص استفاده کنید؛ متخصصان و کارشناسان ما با آنالیز بازار‌های مختلف، قادرند به شما در خصوص معاملات ارزیتان مشاوره رایگان ارائه دهند. کافی است با شماره‌های مندرج در وب سایت ماناپال تماس حاصل بفرمایید تا مشاورین ما ضمن راهنمایی شما در خصوص نحوه خرید و فروش ارز‌های دیجیتال، امکانات لازم را برای ورود به بازار‌های جهانی در اختیار شما قرار دهند.

استخراج لایت کوین 

 

لایت کوین از الگوریتم اسکریپت Scrypt برای استخراج استفاده می کند. برای استخراج لایت کوین می توانید از پردازنده (CPU)، کارت های گرافیکی (GPU) و دستگاه های ASIC استفاده نمایید.

برای استخراج litecoin با کارت های گرافیکی نیاز به جمع آوری یک ریگ (Rig) مناسب استخراج دارید.

سخت افزارهایی که برای جمع آوری ریگ استخراج litecoin نیاز دارید شامل: مادربرد مخصوص – کارت های گرافیک قدرتمند – یک RAM و CPU متوسط – پاور مناسب- یک شاسی برای سوار کردن قطعات روی آن

استخراج لایت کوین با دستگاه ASIC بهترین دستگاه ASIC استخراج litecoin در حال حاضر BitMain Antminer L3 Plus است.

پس از نصب سیستم عامل و نرم افزارهای مورد نیاز باید در یک استخر استخراج ثبت نام کنید و اطلاعات سرور و پورت خود را در نرم افزارهای استخراج وارد کنید. بهترین استخر استخراج لایت کوین، litecoinpool.org است.

نرم افزارهای معتبر استخراج لایت کوین با GPU

CGMiner: بهترین و پرکاربرد ترین نرم افزار استخراج litecoin است. این نرم افزار از هر دو نوع گرافیک های AMD و Nvidia پشتیبانی می کند.

CUDAminer: این نرم افزار فقط از کارت گرافیک های Nvidia پشتیبانی می کند. با الگوریتم Scrypt استخراج می کند.


تفاوت litecoin با بیتکوین

داشتن کاهش زمان ساخت زنجیره قالب

و افزایش حداکثر تعداد سکه ها

و الگوریتم هش کردن (scryptبه جای SHA-256) متفاوت

تفاوت اصلی آن با بیت کوین در میزان امنیت آن است. به دلیل استفاده از تکنیک های خاص رمزنگاری، میزان امنیت litecoin نسبت به بیت کوین بیشتر است و در واقع به دلیل میزان بالای حافظه درگیر در آن، هک کردن و ایجاد اختلال در litecoin بسیار دشوار و پرهزینه است. در مقایسه با وضعیت بیت کوین، litecoin در دوران جنینی قرار دارد.
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۶
علی رسول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی